המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

קריאייטיב

במשפט:

אחראים על יצירת הפרסומות החל מגיבוש הרעיון, דרך התסריט ועד פיקוח על הביצוע.

פרסום - קריאייטיב - המדריך לעולם התקשורת


המחלקה האמונה על התהליך היצירתי של הקמפיין. עומדת מאחורי הרעיון הפרסומי ועוסקת בכל שלבי הפיכתו לממשי. אחראית על עיצוב השפה הטקסטואלית וכן הוויזואלית של הקמפיין ועל הסנכרון בין השתיים כך שיצרו אפקט שכנועי קליט ומקורי.

 

הידעת? הרבה לפני "מד מן", רבים נמשכו לעבודה בעולם הפרסום בעקבות הסדרה האמריקאית "שלושים ומשהו", ששודרה ברשת ABCבשנים 1991 – 1987, והתמקדה בגיבורי הסדרה שעבדו כפרסומאים.


למאגר המשרות

פרסום, קריאייטיב - מפת התפקידים

אתם לא יכולים בלי משחקי מילים - למרות שכולם סביבכם כבר מותשים. חולמים על היום בו תכתבו את הפיצ'ר הראשון ותמיד נועלים את הסינקרס הכי יפים.
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies