המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

אינטרנט + יציאה לשטח + ראש יצירתי = פרסום מפתיע ולא שיגרתי.
אבי קסוטו רוזנברג - מנכ"ל חברת פרסום גרילה

תיאור תפקיד

פרסום גרילה התפתח מתוך הצורך של עסקים קטנים שאין להם תקציב המאפשר להם לפרסם ברדיו, טלוויזיה ועיתונות, לחפש פתרונות טקטים יצירתיים בשביל לקדם את המותג שלהם. כיום משתמשות בו גם חברות גדולות בכדי לקבל באז ונופח "קולי" למוצריהם. פרסום גרילה לא דורש תשלום, בדר"כ, עבור מדיה, ולא נעשה בצינורות המקובלים. לכן, הוא חייב רעיון קריאייטיבי חזק שמושך את הקהל ומוביל לשיחה. זה יכול להיות "פלאש מוב" באמצע חוף ים או חלוקה של מוצר חדש ברחוב הומה אדם, ובהיבט של ניו מדיה: שימוש נרחב בפייסבוק, ביוטיוב ובהפצת סרטונים ויראלים, ביסוס קמפיין על פי פיתוח של ממשק חדש (לדוגמא האשטאג בטוויטר, וידאו באינסטגרם), איתור מובילי דעה בבלוגים ועוד.

דרישות התפקיד

כושר אילתור, יצירתיות, יכולת לנהל משברים, ניהול צוות, יכולת שיווק, התעדכנות שוטפת בכל הנוגע לחידושים טכנולוגיים.

ניסיון קודם

ראש יצירתי,  ניסיון במשרד פרסום 'רגיל' לא הכרחי אבל יכול להועיל, יכולת ניהולית.
למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, תוכן וקריאייטיב - מפת התפקידים

כתב היד שלכם כבר מזמן יישר קו עם הפונטים על המקלדת, כל סטאטוס שלכם בפייסבוק הוא ניצחון לייקים בטוח, ובכלל, כל מדיום אחר יותר מדי מסורבל עבורכם.
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies