המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

דואג שיהיה קליק, בנינו לבין קמפיין פרסום מבריק.
רותם קציר - טראפיק

תיאור תפקיד

תפקידו של הטראפיק לקבל את בריף קמפיין הפרסום ולנהל על פיו 'און ליין' את הקמפיין הפרסומי של הלקוחות המפרסמים באתר. מנהל הטראפיק אחראי על פרסומים חיצוניים וקמפיינים רחבי היקף ועל האופטימזציה שלהם, על מנת שיעמדו ביעדים המירביים של כמות הקלקות, חשיפות, לידים וכו'. במקביל עליו לתווך בין הגורמים בחברה: אנשי מכירות, טכנולוגיה, כנסים, שיווק וכמובן ללוות את צוות הטראפיק.

דרישות התפקיד

יכולת ניהול צוות, תעדוף משימות, תודעת שרות, ניסיון בעיצוב יכול להוסיף.

ניסיון קודם

לפחות שנתיים כטראפיק, שיווק באינטרנט, פרסום באינטרנט, ניהול קמפיינים.

למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, מדיה ומכירות - מפת התפקידים

אין פורטל חשוב שכניסה אחת אליו לא רשומה על שמכם, למדתם כבר מזמן איך להפוך קליק בין אנשים לדאבל קליק על העכבר, אתם אוהבים תחרות ואפילו יותר לנצח.
תפקידים התחלתיים
טראפיק
תפקידים בכירים
סמנכ"ל מכירות
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies