המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

מתאים את הקמפיין האידאלי ללקוח החסכן וגם לזה שמשקיע בקמפיין ממומן.
מורי באום - מנהלת קמפיינים באינטרנט

תיאור תפקיד

קמפיין הוא כל אקט פרסומי שמתנהל באינטרנט ומשתמש בכלים של טכניקות שיווק כדי להגיע לגולשים. שתי הטכניקות העיקריות הן: פרסום במנועי חיפוש - SEM (Search engine Marketing) - 'פרסום ממומן' בו עיקר העבודה מתמקדת במודעות המופיעות בתוצאות של מנוע החיפוש של Google . ו'פרסום ברשתות חברתיות', SMM (Social media marketing) - פרסום 'חינמי', וכאן עיקר העבודה נעשית בפייסבוק והמטרה היא לייצר תוכן ויראלי, בעל פוטנציאל התפשטות. כיום הגבול בין פרסום חינמי לממומן מטשטש. תפקידו של מנהל הקמפיינים להתאים ולתפעל את מסע הפרסום האידיאלי לדרישות הלקוח, כך שיפיק את מירב התועלת.

דרישות התפקיד

יכולת התעדכנות בכל הנעשה בתחום השיווק, יכולת למידה מהירה. הבנה מעמיקה ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש ברשת.

ניסיון קודם

עקב ביקוש רב לתפקיד גם אנשים עם ידע אישי בתחום והיעדר ניסיון מעשי יתקבלו לעבודה בחלק מן המקומות.

למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, שיווק ופיתוח עסקי - מפת התפקידים

עוד בתיכון יחצ"נתם מסיבות, המצאתם רשת חברתית אמיתית הרבה לפני הפייסבוק ולפחות פעם בשבוע אתם מייעצים לחברים על איך להתעשר מרעיון מגניב.
תפקידים התחלתיים
איש מחקר לינק בילדר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies