המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

אז איך מגיעים עם אפליקציה לאלפי אנשים, מקסימום הורדות ויחסי ציבור?
גלעד בכר - מנהל שיווק סלולאר

תיאור תפקיד

מנהל את נראות המותג בזירת הסלולאר בצורה שתועיל ותחדש לצרכני המותג ומשתמשים הפוטנציאליים שלה. פועל למקסום נוכחות המותג בכל האפיקים השונים של הסלולאר והתאמתו לצרכים המשתנים של המשתמשים תוך התאמת ממשק אפליקציה הנוחה לצרכים של המשתמש, עם חווית גלישה מזמינה. מוודא שהמותג מתנהל בצורה הכי טובה בכל אפיקי הסלולאר החל ממכשירים ישנים יותר וקמפיינים של SMS/MMS ועד לתכנים ופרסום תלויי מיקום וקונטקסט, שיתופי פעולה, מודל עסקי (פרימיום, פרסומות,עלות וכד' וקידום בחנויות האפליקציות בסמארטפונים. עליו להגדיר את המוצר, מה המשתמש יעבור בחווית הגלישה שלו ומהו המודל העסקי, לוודא שהמותג יתאים את עצמו במסרים גם במדיום הסלולארי, ולדאוג ליצירה ושימוש בטכניקות הנכונות עבורו ואפיקי שיווק סלולארים חדשים כדי להגדיל הנראות של המותג.

דרישות התפקיד

לחיות את עולם הסלולאר והפונקציות שלו, להתעדכן בכל מה שקורה בעולם בתחום האפליקציות, יצירתיות, מקוריות, תעוזה, יכולת הפעלה של אנשים, אסרטיביות, הבנה בניו מדיה ורשתות חברתיות, אהבת טכנולוגיה וחידושים.

ניסיון קודם

ניסיון בשיווק, הבנה בניו מדיה, ניסיון בתכנות יועיל.
למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, שיווק ופיתוח עסקי - מפת התפקידים

עוד בתיכון יחצ"נתם מסיבות, המצאתם רשת חברתית אמיתית הרבה לפני הפייסבוק ולפחות פעם בשבוע אתם מייעצים לחברים על איך להתעשר מרעיון מגניב.
תפקידים התחלתיים
איש מחקר לינק בילדר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies