המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

דואג לנוכחות איכותית של החברה בכל זירות ה-online
שירי פרציגר - כהן - מנהלת מחלקת דיגיטל

תיאור תפקיד

מנהל את האופן בו נראים המותגים שהחברה עובדת איתם בכל עולם המדיה הדיגיטלית מזירות גולשים: רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים ועד למובייל ולאפליקציות השונות ומוודא שהשיחה עליו כמה שיותר חיובית וגדולה. ממצב את המותג ככזה ש'חי דיגיטל' ומתפתח כל הזמן. עוקב ומנטר באופן שוטף אחר הפעילות שמתקיימת מסביב למותג בזירות החברתיות והדיגיטליות השונות, כולל תחזוקה ועדכון של התכנים הקשורים בו ושמירה על איכותם. מציע פתרונות טכנולוגים ואסטרטגיים לזירות מותג נוספות אליהן יכול להתפתח (למשל אפליקציות מובייל). מנהל מהלכים של קרוס מדיה עם מחלקת ה-offline (אם קיימת) במהלכם המותג נחשף מחוץ למדיה הדיגיטלית וגם זוכה לחשיפה תקשורתית.

דרישות התפקיד

הבנה טכנולוגית ויכולת לתרגם את עולם ה-offline ל'שפה' דיגיטלית, הבנה תקשורתית, הכרות מעמיקה עם הרשתות החברתיות, הבנה בשיווק במדיה חברתית, יצירתיות, אהבה לחדשנות ויכולת זיהוי של הדבר הגדול הבא, יכולת ניתוח נתונים מספריים, יכולת לעשות מספר משימות בו זמנית.

ניסיון קודם

מנהל שיווק באינטרנט, מנהל זירות מותג וקהילות. 

למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, שיווק ופיתוח עסקי - מפת התפקידים

עוד בתיכון יחצ"נתם מסיבות, המצאתם רשת חברתית אמיתית הרבה לפני הפייסבוק ולפחות פעם בשבוע אתם מייעצים לחברים על איך להתעשר מרעיון מגניב.
תפקידים התחלתיים
איש מחקר לינק בילדר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies