המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

יוצר ממשק כל כך נגיש ואינטואיטיבי שזה מפתיע איך לא חשבנו על זה בעצמנו.
אפרת בן יהודה - מאפיינת בכירה

תיאור תפקיד

הסיבה שמוצר אחד מצליח אף יותר ממוצר שעדיף עליו טכנולוגית, יכולה להיות החוויה אותה עובר הצרכן בעת השימוש בו.  תחום האיפיון נכנס לתודעה, בשנים האחרונות, בעקבות צמיחת כמות האתרים והמובייל בעולם. מגמה זוהשפיעה ושינתה את החשיבות ואופי האיפיון בסטארטפים, בחברות תוכנה ואינטרנט. תפקידו של המאפיין לוודא שהמוצר מתפקד בצורה הכי יעילה, נוחה ואינטואיטיבית בקרב קהל היעד. עליו לאזן בין גימיקים לבין פונקציות רלוונטיות, תוך לקיחה בחשבון את האסטרטגיה של האירגון  והפריזמות  השיווקיות. במקביל, להיות עם היד על הדופק לגבי מה שקורה בשוק הדיגיטל וכמובן אצל המתחרים.

דרישות התפקיד

הבנה עמוקה בצרכי שימוש והסיבות לשימוש בקרב קהל יעד, יכולות אנליטיות, התעדכנות טכנולוגית בכל החידושים, יצירתיות, יכולת פתרון בעיות, הבנה בשפת תיכנות, עיצוב ושיווק, אינטואציה טובה, הבחנה בין עיקר וטפל, ראיה מרחבית, יחסי אנוש טובים. 

ניסיון קודם

עבודה בחברה קטנה שבה אפשר להתנסות וללמוד מאחרים. ניסיון בתחום ההנדסה, מחשבים וגם הפסיכולוגיה בתחום הנדסת אנוש. 
למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, מוצר - מפת התפקידים

כמו כולם, גם לכם יש רעיון לאפליקצייה חדשה (רק ששלכם באמת שווה משהו). אתם מאמצים טכנולוגיה בקצב מסחרר, "אנדרואיד או אייפון" בשבילכם זה סממן אישיותי וכן, הייתם מעצבים את האתר הזה לגמרי אחרת.
תפקידים התחלתיים
מאפיין
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies