המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

מוציא ממשברים, מקדם אירועים ודואג לאייטם של מחר (והכל בהינף עכבר).
יניב לייבוביץ' - דובר

תיאור תפקיד

תפקידו לתת מענה מקצועי, מהיר והולם לצרכים המשתנים של הגוף אליו הוא משתייך, במטרה לטפח את תדמיתו החיובית של הגוף בציבור באמצעות התקשורת ולקדמו לעבר יעדים מוגדרים. עליו להקפיד על אחידות המסרים, הלשון והנראות של הגוף בתקשורת באמצעות הטקסטים המועברים לתקשורת במסגרת יח"צ (הודעות לעיתונות) וטקסטים פרסומיים. עיקר עבודתו מתמקדת סביב הודעות לגופי התקשורת השונים על הנעשה בארגון אותו הוא מייצג, בכך גם למשוך קהלים פוטנציאליים, לחשוף את הארגון למפרסמים נוספים וליידע את העובדים בתעשייה על מינויים, זכיות והישגים של הארגון.עוסק בניהול משברים, במיוחד במציאות בה הגולשים מביעים דעתם במהירות באתר החברה. לרוב, מהווה חלק מהארגון ולא חיצוני לו.

דרישות התפקיד

מוטיבציה, עקשנות, אמינות, אמביציה, חתירה למטרה, פיתוח קשרים אישיים עם העיתונאים, נכונות לעבוד הרבה שעות, הכרה יסודית של הארגון אותו מייצג, יכולת גבוהה של התבטאות וניסוח.

ניסיון קודם

יחסי ציבור, יועץ תקשורת, ניהול חטיבת גופי תקשורת, ניסיון בעיתונות יכול להוסיף.

למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, שיווק ופיתוח עסקי - מפת התפקידים

עוד בתיכון יחצ"נתם מסיבות, המצאתם רשת חברתית אמיתית הרבה לפני הפייסבוק ולפחות פעם בשבוע אתם מייעצים לחברים על איך להתעשר מרעיון מגניב.
תפקידים התחלתיים
איש מחקר לינק בילדר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies