המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

לא סומך על תחושות בטן.
רובין שולמן - מנהל מחקר

תיאור תפקיד

מוביל ומרכז את העבודה המקצועית של צוותי המחקר בחברה. בעבודתו, המתבססת על מידע פנים ארגוני או שיתוף פעולה עם מכון מחקר חיצוני, מנסה לנתח נתונים באופן שיסייע למנהלי החברה לקבל החלטות המסתמכות על עובדות שהתקבלו ולא על סמך 'אינטואיציה'. החלטות בסוגיות כמו "מה הצרכן רוצה?", "מה יהיה מוכן לקנות?" מתבססות על מסקנות אופרטיביות אליהן הגיעו צוותי המחקר. ישנם מחקרים "כלליים" שנועדו לייצר מידע זמין ושימושי לצרכים שונים בחברה וישנם מחקרים ייעודים עבור לקוח או פרויקט מסוים.

דרישות התפקיד

ניהול צוות, יכולת ניתוח מספרים והתנהגויות תוך הבדלה בין עיקר לטפל, יכולת הנעה של תהליכים, ידע בתכנות, הבנה מעמיקה בעולם הדיגיטל והסלולאר.

ניסיון קודם

ניסיון בניהול צוות, רקע מתחום המחקר, מחשבים, פסיכולוגיה, סוציולוגיה. 
למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, שיווק ופיתוח עסקי - מפת התפקידים

עוד בתיכון יחצ"נתם מסיבות, המצאתם רשת חברתית אמיתית הרבה לפני הפייסבוק ולפחות פעם בשבוע אתם מייעצים לחברים על איך להתעשר מרעיון מגניב.
תפקידים התחלתיים
איש מחקר לינק בילדר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies