המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

ניחן ביכולות אבחנה ורגישות, בהן נעזר לטובת פיתוח מוצר.
חזי טניאני - איש מחקר

תיאור תפקיד

תהליכים רבים של אפיון מוצר - שרות, אתר, אפליקציה, מתחילים בשלב המחקר. המחקר נועד לבחון התנהגות מסוימת של אנשים, בהקשרים מסוימים ומתבסס על כמה שיטות מחקר איכותניות או כמותיות . את מסקנות המחקר מתרגמים לתובנות העתידות לשפר את איפיון המוצר; לתקן בעיות קיימות ולחזות מה יהיו הצרכים של משתמשי הקצה. לשם כך, לוקחים משתמשים קיימים או פוטנציאלים, בוחנים כיצד הם מבצעים פעולות, מהם הקשיים בהם נתקלו/מה עבד טוב, על ידי מגוון של טכניקות, בינהן ראיונות עומק ותצפיות שטח (כמו מעקב עיניים). בסוף תהליך המחקר, ממשיכים בתהליך האיפיון של הפרויקט.

דרישות התפקיד

הזדהות, רגישות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תפעולית מול קבוצות שונות. ידע בתכנות, איפיון ועיצוב חווית משתמש, הבנה מעמיקה בעולם הדיגיטל והסלולאר.

ניסיון קודם

אנשים שבאים מרקע בתחום הפסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, סוציולוגיה - יכול להוסיף אבל לא חובה.
למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, שיווק ופיתוח עסקי - מפת התפקידים

עוד בתיכון יחצ"נתם מסיבות, המצאתם רשת חברתית אמיתית הרבה לפני הפייסבוק ולפחות פעם בשבוע אתם מייעצים לחברים על איך להתעשר מרעיון מגניב.
תפקידים התחלתיים
איש מחקר לינק בילדר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies