המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

כבר מזמן הפנים שתמונה שווה אלף לייקים.
אחראית מדיה חברתית - הילה בר

תיאור תפקיד

אחראי על תפעול המותג בתוך הרשתות החברתיות הפופולאריות: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, גוגל+ וכו'. תפקידו לקחת תוכן קיים ולפרסם אותו ברשתות החברתיות (על ידי התאמת פעילות אינטראקטיבית עם הגולשים, פוסט, וידאו/ תמונה) במטרה להנכיח את המותג ברשת, ליצור סביבו שיחה חיובית ומעורבות גולשים.  מנסה לפצח את השימוש בכלים היום-יומיים כטכניקה שיווקית חכמה, כך שהתכנים המתפרסמים ימשכו את קהל היעד הפוטנציאלי על פי ערכי המותג. בנוסף, אופי הרשת האינטראקטיבית מעודד ביקורות ופידבקים מצד הגולשים ולכן, על מנהל המדיה החברתית לדעת להתמודד עם משברים ובעיקר לתת מענה מהיר.

דרישות התפקיד

יצירתיות, סקרנות, יכולת התנסחות, הבנה מעמיקה בעולם הדיגיטל ובחידושים ברשתות החברתיות השונות, הבנה של הקהל אליו פונים, מולטיטסקינג, התעדכנות בטרנדים ומגמות, הבנה בשיווק.

ניסיון קודם

יכולת התנסחות גבוהה, יכולת עבודה סביב השעון, זיקה טכנולוגית.

למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, תוכן וקריאייטיב - מפת התפקידים

כתב היד שלכם כבר מזמן יישר קו עם הפונטים על המקלדת, כל סטאטוס שלכם בפייסבוק הוא ניצחון לייקים בטוח, ובכלל, כל מדיום אחר יותר מדי מסורבל עבורכם.
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies