המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

לא מצליח לישון עד שיש לו רעיון.
מרינה אקילוב - קופירייטרית

תיאור תפקיד

יוצר הרעיונות למהלכים גדולים. משתתף בישיבות לקוח, עורך סיעורי מוחות עם צוות הארט, נוכח בצילום סרטי הפרסומת, בבחירת הבמאים לפרסומות טלוויזיה ו/או קריינים לפרסומות הרדיו, האינטרנט והמובייל. בנוסף, כותב את הטקסטים לפרסומות "שלושים שניות" היוקרתיות. תפקיד המשקף קידום לתפקיד הקופירייטר ותלוי בותק, ייחודיות והתרומה שלו לארגון, כמו גם, לעיתים, חוסר עניין מצד העובד בעמדה ניהולית.

דרישות התפקיד

תיק עבודות מרשים, יצירתיות, מקוריות, שליטה לשונית, יכולת תמצות, דיוק, יכולת ניסוח, הבחנה בין עיקר לטפל, הבנה בפסיכולוגיית צרכנים, הבנה מעמיקה בסביבת הניו-מדיה, התעדכנות יומיומית בחידושים, שנינות וחוש הומור.

ניסיון קודם

סדנת קופירייטרים, עיתונאות, שיווק או פרסום.
למאגר המשרות

פרסום, קריאייטיב - מפת התפקידים

אתם לא יכולים בלי משחקי מילים - למרות שכולם סביבכם כבר מותשים. חולמים על היום בו תכתבו את הפיצ'ר הראשון ותמיד נועלים את הסינקרס הכי יפים.
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies