המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

מתמקח, מתווכח, מייעל וקונה.
שני בירון - מדיה באיירית (קניינית)

תיאור תפקיד

אחראי על רכש שטחי ו/או זמן הפרסום במדיה השונים. מסתמך על בריף מסקנותיהם של המדיה פלנרים ועל פי התקציב המיועד לקמפיין. מתנהל מול זכייני המדיה (זכייניות טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות, עיתונות, אינטרנט) במטרה לקבל את המיקומים הרצויים ללקוחותיו במחירים המשתלמים ביותר. עליו לדאוג לייעול זמן הפרסום שנרכש תוך התחשבות בתקציב, סוג המדיום, יתרונותיו (קהל יעד, שעת השידור וכו') וכמות הזמן והמקום הנדרש. שאיפתו היא להגיע לקהל היעד הרחב ביותר במחיר הנמוך ביותר.   

דרישות התפקיד

חוש עסקי וכלכלי חזק, יכולת ניהול מו"מ, כושר שכנוע גבוה, כושר התבטאות בכתב ו/או בע"פ, שליטה בתחום המדיה, יכולת עמידה בלחצים, שליטה בכלי מחקר סטטיסטיים.

ניסיון קודם

ניסיון במנהל עסקים/ תקשורת/ שיווק.
למאגר המשרות

פרסום, מדיה - מפת התפקידים

אתם אימת הסוחרים מרוב שאתם טובים במיקוח, לא קיים שטח שאתם לא יכולים להכריז עליו ריבונות, ובעיתון העיניים שלכם נוחתות קודם כל על הפרסומות.
תפקידים התחלתיים
מדיה פלנר
תפקידי המשך
מדיה באייר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies