המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

בוחן ומתכנן היכן כדאי לפרסם.
עינב שמרי - מדיה פלנרית

תיאור תפקיד

 אחראי על תכנון וניהול רכש המדיה ע"פ פילוחי שוק. בוחן את הרגלי צריכת המדיה של קבוצות האוכלוסייה השונות ומייצג את ההרגלים של קהל היעד: במה הם צופים, מה הם רואים ולמה מאזינים. עליו לדעת ולהכיר את ערוצי הפרסום האידיאליים ואת הדרך לשלב ביניהם, על מנת לייצר את ההשפעה המירבית. מתכנן את פריסת המדיה האופטימאלית לקנייה, כלומר, היכן לפרסם, מתי ובאיזה תקציב.  מפיק "בריף מדיה" המורה למחלקת המדיה אילו שטחי פרסום לרכוש.

דרישות התפקיד

הבנה רחבה בפרסום, חוש עסקי וכלכלי חזק, הבנה במגמות השוק, עמידה בלחצים, הבנה בתוכנות המדיה (פיפל מיטר, רייטינג וכו').

ניסיון קודם

לא נדרש.
למאגר המשרות

פרסום, מדיה - מפת התפקידים

אתם אימת הסוחרים מרוב שאתם טובים במיקוח, לא קיים שטח שאתם לא יכולים להכריז עליו ריבונות, ובעיתון העיניים שלכם נוחתות קודם כל על הפרסומות.
תפקידים התחלתיים
מדיה פלנר
תפקידי המשך
מדיה באייר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies