המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

נותן הטון הסופי במסקנות המחקר של צוות הפלנינג.
מיכל אטיה-עובדיה - סמנכ"לית פלנינג

תיאור תפקיד

מטרתו לזקק את התובנות השיווקיות והמהלכים הפרסומיים, בעקבות המחקר שנעשה על ידי צוות הפלנינג. אחראי להתוות ולגבש את האסטרטגיה השיווקית- תקשורתית- מותגית של המוצר מול לקוחות המשרד. מהווה הנציג הכי דומיננטי עבור האינטרסים של הלקוח במשרד הפרסום. מחלק את היום בין ישיבות עם הלקוח, ישיבות אסטרטגיה עם הצוות. בנוסף, שותף לישיבות ופרזנטציות עם מחלקת הקרייאטיב. עוסק בעיניינים רוחביים: גיוס לקוחות חדשים, התמודדות על מכרזים, מהלכי תיווך של שיתופי פעולה בין לקוחות וניהול משברים. בנוסף, מציג את האסטרטגיות הגדולות והשנתיות. אחראי על חלק מקביעת החזון, הדרך והמבנה של משרד הפרסום, לפעמים הוא גם שותף/ בעל אחוזים במשרד.

דרישות התפקיד

ראייה אסטרטגית, הבנה שיווקית, יכולת ניסוח גבוהה, אנליטיות, פרזנטטיביות, יחסי אנוש מעולים, הבנה בפסיכולוגיה חברתית ופסיכולוגיית צרכנים, הכרת המגמות החברתיות.

ניסיון קודם

לפחות חמש שנות ניסיון כמנהל פלנינג או פלנר.
למאגר המשרות

פרסום, אסטרטגיה - מפת התפקידים

גם ל'סתם טיול בשדרה' יש לכם תכנית פעולה מפורטת, אתם יודעים תמיד מה כולם חושבים, יש לכם יכולת הבחנה ייחודית ואתם לא מפחדים ממחקר ומספרים.
תפקידים התחלתיים
מידען פלנר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies