המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

אחראי על הניהול האסטרטגי של קבוצת לקוחות אחת או יותר.
ניר אברהם - מנהל פלנינג

תיאור תפקיד

יחד עם הפלנרים מפתח אסטרטגיות פרסומיות וכותב את הבריף - הכולל את הרקע לפעילות, המטרות, אפיון קהל המטרה והרעיון האסטרטגי הנבחר. אחראי להביא נקודת מבט ברורה של הצרכן לכל החלטות הקמפיין, הן אם מדובר במוצר חדש בשוק או במיצוב מחודש של מוצר קיים. מנהל בפועל את עבודתם של הפלנרים במחלקה. נקרא גם "סופרוויזר פלנר" או "פלנר בכיר".

דרישות התפקיד

יכולת ניהול צוות, ראייה אסטרטגית, הבנה שיווקית, הבנה בפסיכולוגיה חברתית ופסיכולוגיית צרכנים, הכרת המגמות החברתיות, הדמוגרפיות והטרנדיות, שליטה בכלים מחקריים, יכולת פרזנטטיבית, סקרנות.

ניסיון קודם

ניסיון של מספר שנים בתחום הפרסום/ שיווק/ פלנינג.
למאגר המשרות

פרסום, אסטרטגיה - מפת התפקידים

גם ל'סתם טיול בשדרה' יש לכם תכנית פעולה מפורטת, אתם יודעים תמיד מה כולם חושבים, יש לכם יכולת הבחנה ייחודית ואתם לא מפחדים ממחקר ומספרים.
תפקידים התחלתיים
מידען פלנר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies