המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

בעל אינטואציה חזקה לטרנדים צרכניים.
ניר לבלוביץ' - פלנר

תיאור תפקיד

מנתח את השוק מנקודת הסתכלותו של הצרכן. מאתר טרנדים ומגמות בעולם על מנת ליצור מהם אסטרטגיה פרסומית. מחפש, בודק, שואל וחוקר בנוגע למאפייניו של קהל היעד ומנסה להכיר את הצרכן הפוטנציאלי על בוריו; צרכיו, דרך התנהגותו, חלומותיו, אילוציו הכלכליים, הפסיכולוגיים ואופן חשיבתו. תוך שימוש בכלים מחקריים ותוכנות סטטיסטיות רלוונטיות, עליו לדעת לאפיין את הצרכן וליצור למעשה תמונת מצב אמיתית של העולם מחוץ למשרד הפרסום, כל זאת על מנת לייצר את האסטרטגיה הפרסומית, המסר ונימת הפרסומת. עליו להכין את  'הבריף' לקמפיינים אסטרטגיים גדולים.

דרישות התפקיד

ראייה אסטרטגית, הבנה שיווקית, הבנה בפסיכולוגיה חברתית ופסיכולוגיית צרכנים, הכרת המגמות החברתיות, הדמוגרפיות והטרנדיות, שליטה בכלים מחקריים, יכולת פרזנטטיבית, סקרנות. 

ניסיון קודם

אנליסט, מידען.
למאגר המשרות

פרסום, אסטרטגיה - מפת התפקידים

גם ל'סתם טיול בשדרה' יש לכם תכנית פעולה מפורטת, אתם יודעים תמיד מה כולם חושבים, יש לכם יכולת הבחנה ייחודית ואתם לא מפחדים ממחקר ומספרים.
תפקידים התחלתיים
מידען פלנר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies