המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

מבלה שעות ארוכות מול ה- Google.
לתפקיד זה אין סרטון

תיאור תפקיד

אוסף את המידע המרכיב את הבסיס לקמפיין הפרסומי, מוצרי החברה השונים ו/או שירותיה. אחראי למצוא מידע על שימוש במוצר, קהלים, מוצרים מתחרים ועוד. עבודתו כוללת את השגת המידע, סינונו, ניתוחו והסקת מסקנות. לעתים אף עורך קבוצות מיקוד ו/או סקרים בקרב קהלי המטרה בשלבים המוקדמים של הקמפיין, במטרה לאגד את כל המידע החיוני ליצירת הקמפיין, אותו מעביר כפרזנטציה או בכתב למחלקות השונות.

דרישות התפקיד

סבלנות, יכולת ניתוח, יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.

ניסיון קודם

לא נדרש.
למאגר המשרות

פרסום, אסטרטגיה - מפת התפקידים

גם ל'סתם טיול בשדרה' יש לכם תכנית פעולה מפורטת, אתם יודעים תמיד מה כולם חושבים, יש לכם יכולת הבחנה ייחודית ואתם לא מפחדים ממחקר ומספרים.
תפקידים התחלתיים
מידען פלנר
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies