המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

מאחורי כל קליק שלנו על כתבה או אפליקציה יש מצבור של שעות שהפסיד בשינה.
מור ליבנה - מפיקה מחלקת דיגיטל

תיאור תפקיד

מוציא לפעול את בקשות העורך במדור (ורטיקל) אליו הוא מצוות. עיקר תפקידו מתמקד בהפקות שטח ובהפקות גדולות חיצוניות; הפקת טיזרים, קטעים בלעדיים, קטעים שירדו בעריכה (כשמדובר באתר תוכן משלים לטלוויזיה) ועוד. לטובתם מתפעל את כל הגורמים הרלוונטים (צלמים, עורכים, טאלנטים, יחצ"נים) עורך סיורי לוקיישנים, יוצא לימי צילום ויוזם שיתופי פעולה עתידיים. מאתר ויזואליה לצרכי האייטמים, תמונות ווידאו. בכל אתר תוכן ישנו צוות הפקה גדול, המונה כעשרה מפיקים, תפקידו של כל מפיק משתנה בהתאם למדור בו הוא נמצא.   

דרישות התפקיד

אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים, מולטיטסקינג, סדר ואירגון, ניהול תהליכים, יכולת להניע צוות.  

ניסיון קודם

הבנה בתחום הדיגיטיל/ טלוויזיה. ניסיון בהפקה יכול לעזור, אבל לא חובה. 
למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, תוכן וקריאייטיב - מפת התפקידים

כתב היד שלכם כבר מזמן יישר קו עם הפונטים על המקלדת, כל סטאטוס שלכם בפייסבוק הוא ניצחון לייקים בטוח, ובכלל, כל מדיום אחר יותר מדי מסורבל עבורכם.
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies