המדריך לעולם התקשורת לוגו  המדריך לעולם התקשורת לוגו לדף הבית

תפקיד

בעצם, הוא כותב בלי סוף. ככה זה כשבאינטרנט אף פעם לא 'יורדים לדפוס'.
ניר יהב - כתב

תיאור תפקיד

ההבדל העיקרי בין כתב עיתונות וטלוויזיה לבין כתב אינטרנט היא העבודה סביב השעון - 24/7 ללא דד ליין ובכל שעה, ולכן הוא ספק התוכן הכי גדול שיש ויכול לפרסם אפילו שבעה אייטמים ביום. נמצא בקשר שוטף עם ראש דסק מערכת החדשות ורכז הכתבים ויחדיו הם מתייעצים האם ליזום כתבה, להרחיב ידיעה, מאיזה זווית לסקר ומתי 'לצאת לשטח'. הודות לפלטפורמה, קיימת כמובן האפשרות לערוך בכל עת את הכתבה: לתקן שגיאות, לדייק, לכוון לקריאה נוספת ואף להתייחס לטוקבקים. כאשר ללא ספק אחת המטרות של כתב האינטרנט היא לעלות עם הידיעה באתר כמה שיותר מהר ובשאיפה גם בעמוד הבית. לעיתים נדרש אף להצטלם לכתבות הווידאו של האתר.

דרישות התפקיד

סקרנות, יכולת ליצור קשרים ומקורות, יכולת לזהות סיפור, יכולת כתיבה, חשאיות, מוטיבציה גבוהה ל"עבודת שטח", אסרטיביות, שמירה על קור רוח, ידע נרחב בתחום הסיקור, יחסי אנוש ברמה גבוהה.

ניסיון קודם

כתב/תחקירן במדיה השונים, ניתן להתחיל באתרי תוכן 'קטנים' ולצבור ניסיון.
למאגר המשרות

אינטרנט ומובייל, תוכן וקריאייטיב - מפת התפקידים

כתב היד שלכם כבר מזמן יישר קו עם הפונטים על המקלדת, כל סטאטוס שלכם בפייסבוק הוא ניצחון לייקים בטוח, ובכלל, כל מדיום אחר יותר מדי מסורבל עבורכם.
אודות תנאי שימוש ביה"ס לתקשורת הרדיו הבינתחומי 106.2fm
המדריך לעולם התקשורת לוגו
Developed by Slavin - Internet Technologies